2014

Reštart najstaršej rodinnej ovocnej farmy na Slovensku.

Realizované

Kompletná analýza trhových príležitostí     |    Analýza motivácií cieľových skupín     |     Definovanie pozicioningu     |     Rebranding     |     Corporate Identity     |     Návrh obchodných modelov a cenových stratégií     |     Packaging     |     Lokálna reklamná kampaň spojená s promotion

Nezrealizované

Komunitný obchodný model ,,Adoptuj si jabloň" s unikátnym prepojením reálneho sveta s online prostredím.

 

Jeho výsledkom bolo:

1) zabezpečenie trvalého odbytu za zmysluplnej ceny

2) rovnomerné rozdelenie cashflow v priebehu celého roka

Výsledok

+533%

nárast predaja jahôd

už počas prvej kampane zrealizovanej po rebrandingu.

85 ton

predaných jahôd

(rok predtým to bolo iba 15 ton).

© 2008 - 2017 IGOR BROSSMANN s.r.o.

ib.sk, igor brossmann, logo
ib.sk, igor brossmann, logo
ib.sk, igor brossmann, logo