Viete, že aj vaše dieťa môže mať teraz svoju vlastnú kravičku?
Extrémne predajne úspešná marketingová aktivita na podporu preferencie nákupu slovenských mliečnych výrobkov.
Unikátnym bolo prepojenie reálneho sveta s online prostredím ako aj množstvo zapojených subjektov.
Zúčastnilo sa 25 mliekarní a 195 fariem. Slovenskí farmári poskytli všetky svoje kravičky na adopciu deťom.
Každé dieťa mohlo mať svoju skutočnú kravičku. Starať sa o ňu cez online a jedenkrát za rok si ju prísť pozrieť na farmu.
Slovensko tak malo šancu byť prvou krajinou na svete, kde by všetky kravičky vlastnili deti.
Znamenalo by to, že všetky slovenské mliečne výrobky by boli vyrábané z mlieka kravičiek, ktoré vlastnia deti.
O promotion prejavili záujem mliekarenské a farmárske asociácie z Čiech, Maďarska a Chorvátska.
Realizované
Analýza motivácií | Marketingová a komunikačná stratégia | Kreativita | Distribučná optimalizácia | PromotionPR | Direct mailing | Tvorba webu | Digi a sociálny marketing
Výsledok 1
20 000
adoptovaných kravičiek za prvé 3 mesiace !
Výsledok 2
Pri investícii 1mil.€
narástol predaj slovenských mliečnych výrobkov
o 40mil.€ !!